K A R M A

hola holi guys :)
phuhhh! berabuk dahhh blogg kita. 
harini kita nak bercakap pasal karma.
okay tak tahu lahh kenape tiba tiba terasa nak cakap pasal karma harini.
korang pecaya karma?
i believe in karma.
what goes around, comes around rite?
if aku islam , aku tetap pecaya pada karma.
ada sebab kenape aku pecaya pada karma dalam hidup aku.
aku pecaya pada karma.
disebabkan aku pecaya pada karma lahh yang buat diri aku kuat.
membuat diri aku mudah memaafkan kesalahan orang. 
dan bila aku memaafkan seseorang aku akan pikir bukan aku yang akan buat 
pembalasan terhadap seseorang itu.
tapi karma yang akan membalas perbuatan seseorang.
sampai sekarang aku masih menunggu.......
aku menunggu karma itu menyakitimu,
seperti mana kamu menyakitiku 
..........................................................................
I HOPE KARMA SLAPS YOU IN THE FACE BEFORE I DO :*